onsdag 7 januari 2015

Hur gick det med 2014 års utmaningar?

Ja det är frågan..... Jag var med i några utmaningar

Spänningsutmaningen där man skulle läsa en spänningsroman varje månad. Där klarade jag elva av tolv. Det är väl hyfsat fast inget jag är stolt över. Borde ju kunnat fixat den där tolfte med....

Boktolvan det är en svår rackare det. Fyra av tolv, näe fy tusan så dåligt. Måste ha en annan strategi när jag väljer dessa författare. Jag minns att 2013 var det lika miserabelt med denna utmaning....

Kaosutmaningen den klarade jag med ett plus. Skönt att något gick bra så man inte blir alldeles deppig ;)

Så var det Tre på Tre, där gick det käpprätt åt skogen. Inte en enda bok fick jag läst av dessa tre.

Men skam den som ger sig.....Nytt år nya utmaningar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar