lördag 27 februari 2010

SLUT!!!!!

Blir lite ledsen......har försökt att få tag i en ny dator i två dagar, men NEJ! De är slut överallt. I Karlskrona, i Kalmar och i Växjö. .........Som jag skrev sist så kraschade min dator igen och jag kontaktade Elgiganten i fredags. De gav mig pengarna tillbaka utan att blinka. De verkade förstå att loppet var kört, fastän jag inte svor en enda gång ;) hahaha Skämt åtsido, jag vill köpa en MacBook Pro istället, men som sagt det var inte det lättaste. Så nu hoppas jag att Koneo här i stan får hem en, måndag eller tisdag. Det var iallafall vad man sa, och det var den snabbaste affären vi har varit i kontakt med, de andra behövde en till två veckor på sig. MEN med min vanliga tur så håller väl inte det. JAG VILL JU HA EN NUUUUU!!!!!! Otålig? Nej då :D ..........fortsättning följer



Ha' det bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar