måndag 22 februari 2010

Bloggkrig-NEJ!...Bloggträff-JAAAA!!!!!



Idag har jag varit i stan och haft en så mysig stund. Jag träffade goa Linda B som skriver bloggen "i huvudet på mig". Henne har jag ju känt länge nu, en genomtrevlig, snäll och härlig person. Hos henne kan man slappna av och känna att man blir väl omhändertagen. Tack söta Linda för idag :) Så träffade jag även Helena som skriver bloggen "Why not?", henne hade jag faktiskt inte träffat "live" förut. Men så kul det var. En sådan där människa ni vet som man känner att man har känt hela sitt liv fast man just har träffats, jättetrevlig. Det måste vi göra om :)Det är så skönt när man kan umgås med folk utan en massa krusiduller, jag gillar enkla, vanliga människor och det är både Linda och Helena. Så efter alla bloggkrig som finns på nätet så tog vi en bloggträff i stället hahaha

Ha' det bra





2 kommentarer:

  1. Dito kära du, det var jättekul. Verkligen nåt att göra om;)

    Ha en skön kväll
    Kram

    SvaraRadera