söndag 28 februari 2010

The Playtones

Idag har vi bara slappat. Var i stan en sväng och hämtade upp mamma för att sedan gå på dansbandskalaset. The Playtones är ju verkligen jättebra tycker vi. Lite annorlunda stil och så gör det ju inget att sångaren är en riktig sötnöt, hahaha. Mor köpte skivan och fick den signerad och jag fångade det hela med min mobilkamera :) Får lägga upp bilden sedan, när jag får ordning på datorerna här i huset ;) (Jag har ju köpt skivan tidigare, betalat mer, utan signaturer, typiskt :( min vanliga tur) Efteråt var vi och fikade hos mor. Därefter åkte vi hem till Marcus, Linda och lilla busTindra en sväng :D Hon visade upp hela sitt register. Tar fram alla grejer, dansar klappar händerna, sjunger, ja, allt hon kan hitta på. Hon är för rolig :) Lilla gosungen ♥
Håll tummarna för att min dator kommer imorgon :)

Ha'det bra

2 kommentarer: