torsdag 9 april 2009

Så segt.......

Ja, idag har det varit väldigt segt, har känt mig trött och inte haft nå'n ork. Beror kanske på att jag aldrig kommer i säng om kvällarna. Jag är en riktig nattuggla. Måste nog bli en ändring på det för idag har det känts som om jag har gått i sömnen hela dagen, inte bra detta. Jag var i alla fall tvungen att åka iväg för att handla inför helgen, mat måste man ju ha. Det var inte bara mat som hamnade i kundvagnen utan även den här..............

.........såg aldrig filmen när den gick på bio. Ganska typiskt mig. Säger alltid att jag ska gå och se en film men det slutar oftast med att jag får köpa den när den kommer på DVD. Sist var det "Rallybrudar", nu den här. Just nu går ju "Marley och jag" den vill jag absolut se för jag har läst boken, men det slutar väl med att jag får köpa den med så småningom. Ja, ja inte mycket att göra åt, man är som man är :) Nu ska jag försöka att se till att komma i säng så kanske jag orkar lite mera i morgon. Glad Påsk :)

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar