tisdag 21 april 2009

Hår och poliser

Idag var det dags för klippning och färgning av hår. Detta fixade duktiga Pamela på Klippgränden i Lyckeby. På väg hem så var det hastighetskontroll vid Östra Torpskolan, men laglydig som man är så var det inga problem.......men bilen bakom låg i baken på mig och tryckte och tyckte nog att jag skulle gasa på, tills han såg polisen. Då blev det plötsligt väldigt mycket luft mellan bilarna, hahaha folk är för roliga. Sedan så hann jag inte lång bit förrän min man ringer och frågar var jag är och att jag minnsann ska passa mig vid Östra Torp..............fattar noll, jag kör ju alltid så sakta och försiktigt. Vad är problemet? Så söt! Min omtänksamma man, eller var det plånboken han tänkte på hihihi.......

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar