måndag 25 februari 2013

Bokrea 2013

Imorgon är den här. En av årets bästa dagar. Bokrean!
Jag har redan förhandsbokat några böcker på Adlibris




Dessa tre fick de bli först och främst. Sedan är jag ju bara tvungen att åka in till bokhandeln också. Jag måste få uppleva atmosfären av rean, lukten, känslan och jakten ;) Det är ingen riktig sport att bara sitta och klicka på nätet. Så imorgon bär det av mot staden och trängseln........
Tyvärr är jag fortfarande inte riktigt fri från värken i min rygg, men det är iallafall bättre så det är väl bara att bita ihop. Jag kan ju inte bli sittande här hur länge som helst och tycka synd om mig själv ;)

2 kommentarer:

  1. Belinda Bauers böcker köpte jag på bokrean.

    SvaraRadera
  2. Jag har velat läsa dom länge, verkar vara så spännande. Nu gäller det bara att se till att prioritera rätt. Jag har så många olästa böcker här hemma, hmm ;)

    SvaraRadera