tisdag 26 februari 2013

Bokrea 2013 del 2

Idag var det dags, årets stora dag. För mig faktiskt bättre än julafton. Så här blev det, förutom dom jag beställt på nätet.....














De första fyra handlade jag på Bokia. Där skulle jag även ha köpt Mamma Mu läser, men den var tyvärr slut. Jag skulle också ha köpt Pippi Långstrump, men den boken var inte alls som jag tänkt mig så det fick vara. De sista tre böckerna köpte jag på Maxi, som hade ett bra pris på Fjällgraven.
Sedan vet man ju aldrig om det slinker in någon mer framöver.......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :) Jag älskar ju bokrean......Men dina fynd tar nog alla rekord :)

      Radera
  2. Ett gäng mysig böcker ser jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja....Som om man inte hade så det räckte och blev över redan innan, fniss

      Radera