lördag 3 september 2011

Tror jag blir galen

Varför är det så himla svårt att bestämma om man ska ha en ny hund eller inte?! Ena dagen vet jag/vi bestämt att vi inte ska ha en ny hund, för att nästa dag börja tveka och prata om att jo men kanske skulle vi ändå skaffa en ny. Varför finns det ingen som kan tala om hur man ska göra. Jag vill ha en ny hund. OCH Jag vill inte ha en ny hund. I torsdags skulle vi egentligen ha TITTAT på en valpkull.  OBS! bara titta. Men på onsdagskvällen backade vi ur för jag vet hur det är. Det är alltid någon i valpkullen som kommer fram till en och är lite extra tillgiven och sedan är man såld..........Nu var jag inne och tittade på bilder av den här kullen, där jag känner till "pappahunden", åååååhhhhhh jag blir galen. Så fiiiina. Nu ångrar jag att jag inte följde med. Kunde inte låta bli att stjäla/låna några bilder...........




Snälla, HJÄLP mig någon. Hur ska vi göra??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar