lördag 3 september 2011

Inte kul :(


Usch och fy, har fått nån elak bassilusk eller nåt, som har satt sig i halsen och i bröstet. Täppt och eländig. Dessutom jobbar mannen heeela långa helgen och det gör ju inte saken roligare precis. Och jag som hade planerat in så mycket. Blää! Känns som jag inte orkar någonting nu. Fy vilket klagande det var här idag då...........Då tar vi en bra sak......Vädret är hyfsat idag och imorgon skulle det bli strålande solsken här. Toppen! Då sätter jag mig ute och läser i en av mina böcker :) Om jag inte är sämre förstås. En annan sak som är bra.....Det är väldigt gott om plommon i år. Vårt plommonträd av sorten Victoria är fullt av frukt. Förra året fick vi två (2) plommon :)) Men i rättvisans namn måste jag då nämna att trädet inte är så gammalt så man kan inte begära så mycket av ett litet träd. Äpple däremot blir det inte många i år. Så då får vi köpa äpplen till höstens äppelkakor :D Men vad sjutton äpplen är inte såå dyra ju.



Bilderna är inte mina egna

2 kommentarer: