torsdag 30 juni 2011

Hjärtevärmare


Här på bloggen har det inte hänt så mycket tyvärr. Men det har hänt desto mer IRL så tiden har inte räckt till att skriva någon blogg. Jag har haft mina "utsocknes" barn hemma på besök och då blir huset fullt. Huset i Byn är inte så stort så det blir full rulle på liten yta om man säger så :) Men det är bara skoj! Dom "inhemska" barnen kommer ju med hem så klart och det är så kul när alla får träffas. Det händer ju inte så ofta tyvärr. Igår åkte yngsta sonen tillbaka till huvudstaden och dottern åkte redan i söndags så idag är det väldigt tomt och tyst här i huset. Jag känner mig väldigt trött men även lite ledsen, för man skulle ju vilja ha närmre till alla sina barn. Men man kan tydligen inte få allt här i livet.
Vad det gäller läsningen av böcker har det inte hänt mycket där heller. Vi har lagt oss väldigt sent om kvällarna/nätterna och jag har inte orkat koncentrera mig tillräckligt för att kunna läsa något med behållning. Det har blivit surfa på iPhonen till John Blund har infunnit sig istället. Men nu ska vi ta tag i böckerna igen :) Tänkte sitta ute i solen och läsa idag, men den gick imoln så nää.
Hoppas ni har haft en strålande midsommarhelg med nära och kära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar