lördag 5 december 2015

Inte roligt :(

Nu måste jag få klaga lite.....Jag har i drygt två veckor varit förkyld och fått en vansinnigt jobbig hosta. Det sitter hårt i luftrören och är jobbigt och gör ont att hosta. Bra, kan man tycka, mycket tid i sängen/soffan för läsning.....men inte alls, jag är så trött så jag somnar så fort jag försöker läsa eller lyssna på en bok :( Får se här i veckan som kommer om det blir bättre annars får jag väl gå till en läkare. För detta är inte kul!

Så var det det här med julutmaningen, skulle ju göra denna


Men har inte orkat det heller. Dessutom upptäckte jag en del rubriker som inte passar mig alls.

Kanske hakar på den här istället som jag sett på några bloggar.


Kanske jag bara hoppar in, eller skriver jag bakåtdateringar, vi får se vad kraften räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar