onsdag 7 januari 2015

Nytt år nya utmaningar

Även om jag inte klarade förra årets utmaningar sådär lysande bra så tänker jag ju inte låta bli att hoppa på lite nya i år. Jag börjar med en som gick riktigt dåligt förra året och lika dåligt året innan, nämligen Boktolvan som kommer från bloggen Enlig O

Boktolva 2015

I år tänker jag ge mig på den här utmaningen igen men har försökt att tänka igenom min lista lite mer noggrant. Listan ligger under fliken Boktolva 2014-2015 längst upp i bloggen. De författare som jag valt i år är följande;

Tove Alsterdal

Susan Casserfelt

Belinda Bauer

Sharon Balton

Peter May

Ian Rankin

James Oswald

Alex Marwood

Eva Dolan

Stefan Åberg

Erik Axl Sund

Thomas Erikson

Samuel Björk

Frida Skybäck

Stefan Tegenfalk

Thomas Green

Denise Mina

Tove Jansson

Maria Ernestam

Carsten Jensen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar