söndag 28 september 2014

Någon tröst

Idag är det sista mässdagen, Bokmässan menar jag då så klart. Det fanns ju inte på kartan att jag skulle komma iväg dit. Främst på grund av hälsoproblem men även om jag var så pass pigg så jag skulle kunna orka så vet jag ingen som skulle vilja hänga på. Och ensam ger jag mig inte iväg på en sådan resa, det är jag alldeles för feg för.

Vad gör man då när man sitter här och suger i sig så mycket man kan från olika forum vad andra upplever (och det unnar jag dom av hela mitt hjärta) Jo då bestämmer man sig för att jag ska i alla fall kosta på mig att köpa mig några böcker som jag vill ha, SÅ DET SÅ!

Dessa böcker blev det, i e-boks-format.

Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Bjørk


Skuggorna av Katarina Wennstam


Jaktmark av Helene Tursten
Och vem vet, kanske jag beställer ett par till. Det är nämligen ett par jag vill ha fast i pappersformat, inbundna……Vi får se hur synd jag tycker om mig själv senare ;)

4 kommentarer:

  1. Bra val :) Ska läsa dessa jag också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker dom verkar spännande. Ska bli roligt att se vad du tycker sedan :)

      Radera
  2. Klart du ska tycka synd om dig men nog tycker jag du ska satsa på att åka även om du är ensam. Du kan komma på bokbloggsminglet och sedan gå med alla bokbloggar ut och äta. Om jag åker nästa år vore det kul att träffas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag funderar starkt på att åka faktiskt, skulle ju himla gärna vilja. Och jag skulle jättegärna träffa dig Mia.

      Radera