måndag 8 september 2014

Rolig post och annat kul, men även en del sorg

För ett par veckor sedan fick vi hastigt göra en oplanerad resa till Värmland…….en sådan där resa som bara är fylld av sorg om ni förstår vad jag menar. Sonen som bor i Stockholm var snäll och kom hem och passade hund och hus och vi hann med att få umgås med honom i alla fall ett par dagar. När vi åkte hem från Värmland plockade vi upp dottern på vägen och så har hon varit här hemma en vecka. Det var lyx på högsta nivå att bara få umgås och prata och mysa en hel vecka. Samtidigt så blir det ju lite annorlunda än man är van och vi "gamlingar" blir ju lite trötta ;) Så därför har ju inte orken funnits riktigt till läsning, ögonen har trillat igen efter nån sida…….. Nu gäller det att försöka läsa för glatta livet så vi kommer ifatt här :)

Idag fick jag nämligen sån där trevlig post igen, nämligen dom här;


Lång väg hem av Eva Dolan, som jag trodde skulle komma i juli men fick först nu. Men lika glad är jag för det :) Tack Modernista!


Granne med döden av Alex Marwood, som jag egentligen inte alls bett om. Jag hade bett om Flickoffret av James Oswald. Men den här verkar ju väldigt spännande så som sagt, lika glad är jag för det :) Tack Modernista!

Häromdagen fick jag också denna;


Hon som älskade honom av Sara Kadefors, den är säkert väldigt bra, jag gillar Kadefors böcker. Tack Piratförlaget!

4 kommentarer:

  1. Jag fick också Granne med döden, det är väl bara tacka och läsa. Men vette katten hur man ska hinna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, den verkar ju väldigt spännande. Tänk om man hade hur mycket tid som helst också och inte somnade över boken hela tiden som jag gör just nu……hmmmm

      Radera
  2. Fin fångst i din brevlåda :)

    SvaraRadera