onsdag 16 januari 2013

Vår fina

Idag är det kallt, både ute och inne. Värmer mig med min fina Jackson (Klagstorpsgårdens Beat It). 1,5 år är han nu. Så underbart snäll och tillgiven. Dessutom lydig. Han älskar barn, och att få sitta/ligga i knät det är toppen :) Han är en perfekt hund, full fart och lek och stoj när det är läge för det. Lugn och fin inne, ligger gärna i soffan och läser böcker tillsammans med mig. I december fyllde husse år och vi var 25 pers i vårt lilla hus. Jackson hälsade fint på alla när dom kom, sedan höll han sig "ur vägen", precis som han förstod att det är nog bäst jag lägger mig nånstans så jag inte ställer till något. Alla tyckte han var helt fantastisk. Vi är så stolta och glada för vår älskade storpudel och så tacksamma att vi fick köpa honom. Han skänker verkligen kärlek och trygghet alla ensamma kvällar och nätter.  ❤ ❤ ❤

2 kommentarer: