lördag 5 januari 2013

Spänningsutmaning 2013

Eftersom jag har bestämt mig för att bli lite modigare vad det gäller utmaningar i bokbloggarvärlden så hoppar jag nu utan fallskärm in här En bokcirkel för alla Det är en spänningsutmaning som låter hur kul som helst, jag gillar ju spänningsromaner :) Du kanske också vill vara med? Så här står det om reglerna på En bokcirkel för allas tävlingssida. Nu kör vi!


Vill du vara med?
Ja, häng på och läs spänning med mig! Regler är att du ska försöka läsa( eller lyssna) minst 1 spänningsroman i månaden fram till årets slut. Du får gärna blogga om utmaningen och när du skriver om boken eller böckerna du har läst ska du göra något av dessa saker så att jag hittar ditt inlägg:
  1.  Länka till det här inlägget, så fort du skriver om spänningsutmaningen
  2. Skriva här i kommentarsfältet och lägga in länken till ditt inlägg. Eller bara skriva i kommentarsfältet att du är med och var du kommer att skriva om utmaningen
  3. Om du skriver om utmaningen på Twitter eller Facebook använd gärna taggen #spänningsutmaning
En gång i månaden kommer jag att plocka upp och lista de böcker och länka till de inlägg ni har skrivit om spänningsutmaningen och de böcker ni har läst. Varje månad kommer jag att lotta ut ett hett  spänningspaket bland deltagarna. Och i slutet av 2013 hoppas jag att det blir en riktigt lång lista och ett fint pris som ska lottas ut bland alla er som har varit med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar