torsdag 28 april 2011

Garderobsröj


Äntligen! Nu har jag städat i mina garderober........flyttat om vinterkläder och sommarkläder. Detta gör jag varje höst och vår för att det ska bli mer lättillgängligt. OCH för varje gång blir det mindre och mindre plats. För det där med att slänga sådant som ändå inte används är inte min starka sida. Däremot att handla nytt.........Nåja några plagg slängde jag iallafall. Så har vi en klädkammare också. DEN skulle behöva gås igenom och där är det nog en hel del som skulle slängas. Men bara tanken får mig att må illa. Så det väntar vi nog med :)
Vad har bilden med detta att göra? Inte ett dugg. Den var bara söt :)

Ha' det bra

3 kommentarer:

  1. Jag hade också behövt flytta om mina kläder. Det har liksom inte riktigt gått in i skallen att det faktiskt är varmt ute och antagligen kommer att fortsätta vara det. Dags att hämta ner sommarskorna från vinden och stoppa in vinterjackorna längst in i klädkammaren.

    SvaraRadera
  2. Ja det är härligt att få rensa ur lite, dock borde man slänga mer än man gör. Mycket hänger ju bara där och blir aldrig använt ;) Det tar alltid lite tid innan man inser att det är en ny årstid och att man bör skifta skor och jackor :)

    SvaraRadera