söndag 3 april 2011

Härligt!

Igår steg jag upp ruskigt tidigt, 05.30, och det är ruskigt tidigt för mig. Men det gick hur lätt som helst för jag hade en trevlig dag att se fram emot. Marcus och lilla Tindra skulle hämta mig här hemma och så skulle vi åka till Tenhult och hälsa på Angelica och hennes familj. Så då skuttar man lätt upp ur sängen :)


Bild över Tenhult. Jättetrevligt litet samhälle. Vi gick en liten sväng i byn, jag, Angelica, Hanna och Tindra och där fanns några små öppna butiker och där stod folk och sålde lotter på ett par ställen och så var det varje lördag. Himla trevlig! Vore något för flera att ta efter. Då får man ju en mer levande by.
Vi tog också en sväng till A6 som ligger lite närmre Jönköping (tror jag)


A6 är ett jättestort köpcentrum med massor av affärer, väldigt passande för mig :) :) men då ska man ha mycket tid på sig och det hade inte vi nu så det blev bara en snabb runda. Jag köpte ett pepparmynt-the och en burk till det.
Efter mycket lek, prat, fika och mat och så Fiskemässan 2011 för Marcus och Stefan :)  åkte vi hem framåt kvällningen och idag är man ganska "mör" ;)
Tack för en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar