fredag 29 april 2011

Fredag


Solen fortsätter lysa från en klarblå himmel. Tyvärr fortsätter även blåsten. En av grannarna påstod att det alltid blåser här hela maj månad. Det får jag verkligen inte hoppas. Det är i så fall något som jag har förträngt. Men jag lyckades hitta en hörna med lagom fläktande vindar där jag kunde sitta och läsa i ca 1.5 timmar. Det var skönt efter att först ha varit på Maxi och handlat inför helgen. Så nu är jag redo att greja lite här. Ska tvätta och stryka lite och samtidigt kolla lite på Englands prinsbröllop som jag spelade in tidigare idag. Ha' en bra fredag............

2 kommentarer:

  1. Här blåser det också mycket just nu och har gjort det i ett par dagar. Men kommer man till ett ställe med både sol och lä så är det supervarmt ute! Härligt!
    Såg bara lite precis i början av vigseln, men visst var Kate vacker!

    SvaraRadera
  2. Jo Kate var vacker.......lite stelt tycker jag nog att det var......och så alla dessa enorma hattar, stackars den som hamnar bakom en sådan, ser bara en stor hatt :)))

    SvaraRadera