onsdag 9 mars 2016

Överraskning i lådan

Visst är det väl roligt att hitta ett sånt här paket i lådan


Särskilt när man inte väntade sig den sortens post. I paketet låg den här


Ingen bok som jag har hört talas om, men har tidigare getts ut med titeln Inlåsta. Nu har den filmatiserats och har fått titeln Room i pocketformatet. När jag läser baksidestexten blir jag väldigt sugen på att läsa boken nu på direkten. Men får försöka hejda mig och läsa klart de jag håller på med först. Tack snälla Lind & Co för överraskningen :)

4 kommentarer:

  1. Fick den också, jag tror jag har Inlåsta också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt. Har du läst Inlåsta? Jag tycker det låter spännande.

      Radera
  2. Har hört talas om den men vet inte så mycket om handlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade inte hört något om denna innan. Men verkar intressant men är nog ganska sorglig och känslosam.....

      Radera