måndag 11 januari 2016

Kalas i dagarna två


Nu har vi kalasat ordentligt och jag har haft två helt underbara dagar. Allt gick bra i vår lilla lokal som vi lånat, men oj vad nervöst det är innan man fått allt på plats och mat och dryck är serverad. Men jag hade god hjälp som väl var. Och uppvaktad det blev jag med både blommor, presenter och sång.
I morse var det upp i ottan och se till så att sonen kom iväg med flyget till Stockholm. Det var en hel timme sent. Det var snökaos på Arlanda och här kunde dom knappt landa på grund av dimma som låg som en grå hinna över Blekinge idag. Men till slut kom planet ner och sedan upp och iväg tillbaka mot Stockholm igen. Nu är jag så trött så jag ser dubbelt, så ikväll får det bli tidigt i säng och sen sova sju kvart i timmen :D

Jag bjuder på en bild på mig själv idag som sonen tog innan vi gav oss iväg till festen i lördags, håll till godo :)


2 kommentarer: