onsdag 27 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga v4

En rolig veckovis återkommande aktivitet håller Barnboksbloggen i. Det går ut på att man varje vecka svarar på en fråga som hon ställer.

Denna vecka är temat något annorlunda om jag förstått det hela rätt. Så här skriver hon i sin blogg.

Jag kommer att köra igång en kategori här på bloggen som heter Månadens förlag. Så denna vecka undrar jag om det finns något förlag som ditt hjärta klappar lite extra för? Finns det något förlag vars utgivning du följer lite extra noga? 


Mitt svar på den frågan är utan tvekan 



De har i sin utgivning många författare som jag gillar skarpt. Dessutom var Piratförlaget det första förlag som gav mig recensionsböcker och som jag fortfarande får böcker ifrån. I vår har jag önskat följande böcker. 


Har jag fått och håller på att läsa


Har jag fått och börjat på


Hoppas jag att jag får
Sedan finns det många fler finfina förlag därute som ger ut fina, spännande och bra böcker och är väldigt generösa med recensions-ex. 

2 kommentarer:

  1. Piratförlaget har jag aldrig haft kontakt med, men visst har de många bra författare. Det är många jag skulle vilja läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar dem skarp. Tycker att de har en bred utgivning, något för alla :)

      Radera