måndag 24 oktober 2011

Zwooooom!!!!!!!


Två helger gick i en rasande fart. Men så är det ju när man har kul. Förra helgen hade vi svågern och svägerskan på besök och då blev det besök i Kalmar, på Öland och familjedag på ABB. Så de tre dagarna försvann fortare än snabbt. Den helgen var jag dessutom alldeles frisk bortsett från mitt fotproblem då.
Helgen som var kom yngsta sonen hem. Han var så nyfiken på valpen :) Vi hade en mysig och trevlig helg här hemma, för nu har jag dragit på mig en riktig dunderförkylning :( Men det var kul det också, att bara få umgås. Valpen trivdes utmärkt med all uppmärksamhet. Äldsta sonen med familj och bonusdottern och hennes yngsta dotter kom förbi en sväng också så det var mycket kela och busa.
Nu är det åter till vardagen. Mannen är ledig ett par dagar till och sedan är det meningen att jag och lille valpen ska klara oss själva..........Nästa helg jobbar dessutom mannen HELA långa helgen. Då lär inte tiden rusa iväg precis............Från 100 - sparlåga alltså. Här är det omväxlande vill jag lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar