måndag 31 oktober 2011

Åtagande

....fullföljt, hos Bonniers Bokklubb som jag gick med i någon gång i somras eller så. Då fick man en bok gratis och sedan skulle man köpa två inom ett halvår. Det har jag gjort nu. Med råge. Idag dök mitt sista bokpaket ner i brevlådan därifrån. Det blir skönt att kunna säga upp medlemskapet där, det är så lätt att glömma avbeställa de böcker man inte vill ha. Detta sista paket blev ett bra paket tycker jag. Det innehöll...


Grand Final i Skojarbranschen av Kerstin Ekman som var månadens huvudbok


Genevieve I huvudet på en hund av Dennis Fried som var en premiebok, endast 49:-


Kniven i hjärtat av Björn Ranelid som var en premiebok, GRATIS :)

Jag tror att detta är ett toppenpaket. Ska bli spännande att läsa. Har redan tjuvläst lite i hundboken som verkar riktigt rolig. Kerstin Ekmans böcker kan ju vara vilket som. Jättebra eller lite dryga. Vad det gäller Ranelid har jag faktiskt ingen aning. Jag har inte läst något av honom innan. Jag är inte så vidare värst förtjust i honom som person, av det man sett på tv, om jag ska vara ärlig. Men tänkte att jag ändå skulle ge honom ett chans. Han kanske skriver jättebra. Är det någon som har några erfarenheter att dela med sig om Ranelids författarskap?

2 kommentarer:

  1. Jag har en förmåga att glömma att avbeställa gång, på gång, på gång!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju just det som man glömmer.......Men det behöver ju inte nödvändigtvis vara ett problem ju :D

    SvaraRadera