fredag 4 juni 2010

Maktlös


R. I. P.
VICTOR JÖNSSON


Victor med lillasyster Hilda

Ibland är livet inte rättvist, man får en käftsmäll som man blir helt avtrubbad av. Min bror ringde i onsdags och talade om att hans 15-åriga son hade avlidit i en olycka. Hur går man vidare efter det? Hur tröstar man? Hur gör man? Vad säger man? Ja, jag vet inte......känner mig helt maktlös och tom, vet ej vad jag ska göra............Var hos min bror igår, men.............
Ja, det finns väl inget att göra...........gråter..............







4 kommentarer:

  1. Nej, det finns inga ord! Tänker på er.

    SvaraRadera
  2. STOR Kram till er!! Usch vad hemskt livet är ibland.. :/

    SvaraRadera
  3. Men älskade Ylva sänder mina allra varmaste kramar.. fy vad hemskt..

    SvaraRadera
  4. Tack söta ni för ert stöd, det värmer.........

    SvaraRadera