fredag 23 april 2010

Trötta dagar och härliga dagar

Hej, hej, det var längesedan...........men har inte orkat skriva något här och gör inte nu heller egentligen. Men kände att tiden går ju........Är bättre i lungorna, har inte ont längre men hostan sitter i. Varje dag är det slemlösande, inhalator och hostmedicin som gäller, annars funkar det inte alls. Nedrans hosta att sitta i. Bassängträningen har jag fått avstå ifrån och kanske inte kan gå på nästa vecka heller, det är "order" från sjukgymnasten :) Så länge hostan sitter i, ingen bassäng. Men det är nog bara bra det för jag är så in i norden trött, skulle kunna sova dygnet runt om jag bara fick och ryggen höll :) Inte blir man piggare av vädret som är ute heller kallt och blåsigt uppblandat med lite regnskurar. Jag som så gärna skulle vilja få iordning på altanen och kunna sitta där ute och dricka lite kaffe. MYYYYS. På tal om mys så var jag hos min syster i söndags på Partlite, det var mysigt. Massa med fina inredningssaker och fina annorlunda ljus mmmmmmm me like :)
Idag är en så'n där rolig dag då jag vaknade med ett sprängande migränanfall, så jag har pumpat i mig ett antal värktabletter till ingen större nytta :( Men det är så här det är, man vet aldrig hur man vaknar på morgonen. Men det är bara att bita ihop och gå vidare. Jag måste in till stan en sväng och hämta och lämna ett par grejer. Men min snälla man kör mig så att jag iallafall inte är en fara i trafiken ;)
Igår var lilla Tindra här och hälsade på och gav mig många goda skratt och kramar och pussar och så kommer hon och lägger huvudet på sned och säger "älkar dig". Det är detta jag lever på dagar som idag :)

Ha' det bra där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar