måndag 22 februari 2010

Kosta Outlet

Ny Cultkruka, manchett och plantering



Fyra nya Filippa K muggar


Ny magnetblomma och nya röda Ranunkler i min svarta Cultvas


Idag (läs söndag) åkte vi; jag, mannen, Marcus och lilla Tindra till Kosta Outlet. Och där handlade jag detta fina. Jag gillar Cult design och köper gärna och byter ut detaljer och förnyar. På Kosta Outlet hade jag aldrig varit förut så det var riktigt kul :). Där finns en butik med massor av Cult-saker, mmmmmmm. Dessutom en trevlig försäljare som hjälpte till och var tillmötesgående på alla sätt. Me Like :)) Jag handlade även 4 Filippa K muggar till ett bra pris , Tag 4 betala för 3. Aldrig fel, hihi. Mannen köpte lite han också och Marcus hittade lite med, mest till Tindra tror jag. :) Vi avslutade med en fika och sedan var det dags att köra hem i snövädret. En trevlig dag var det :))

Igår lördag fick vi dessutom vårt Bose-system utbytt till ett helt nytt. Rubb och stubb bytte de. Så plötsligt händer det. Kanske ska sticka iväg och köpa en Trisslott hahahaha.........Och nu tror jag att Voltarenen har verkat så ska se om jag kan somna innan armen börjar dunka igen.....
Ha' det bra Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar