tisdag 2 februari 2010

Idiotsaker

Hej! Verkstaden arbetar med din produkt. De har beställt reservdelar som kommer att levereras inom 6-8 dagar, ditt servicenummer är.............MVH Elgiganten. Denna text fick jag i ett SMS idag. Jag är så trött på detta. Man köper en vara och det är fel på den och då ska företaget börja laga den och byta ut delar, när jag har betalat flera tusen för en NY vara. Som har krånglat från första början och som jag har påpekat. En vara som är isärskruvad och rotad i och man har bytt lite här och lite där är en HPD-vara (HopPlockadeDelar) och inte längre en NY vara. Nu för tiden är det visst mest skit de säljer i affärerna. Vi köpte ett Ljudsystem, Bose, också på Elgiganten detta var över ett år sedan. Detta system stänger av sig själv med ojämna mellanrum.........Vi och vår son har påpekat detta hur många gånger som helst för den som sålde systemet till oss och varje gång så säger han att han har kontaktat Boseåterförsäljaren om detta och att det ska lösa sig.... Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet. Idag var mannen och lämnade tillbaka vår elektriska öppna spis, som vi köpte i mitten av december, för att den hade börjat låta som ett tröskverk. Vi fick en ny spis men den låter som....... ja, jag vet inte vad jag ska jämföra med. MIN FRÅGA ÄR VAD ÄR DET FÖR SKIT DE TILLVERKAR NU FÖR TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag är så urtrött på detta. Eller är det bara vi som råkar ut för sånt här hela tiden?



Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar