torsdag 25 februari 2010

Inte en bra dag!

Idag startade årets Bokrea! En av årets höjdpunkter. MEN, i år var det en stor besvikelse. Jag hade som vanligt kastat mig över foldrarna med böcker när de kommit i brevlådan och noga kryssat för vilka jag skulle köpa :) Pyttsan, åkte först till Maxi för vi skulle ändå handla, där hade de inte alls de titlar som Bokia och näthandeln presenterat. Men lyckades hitta en av böckerna och två andra slank med av bara farten, har en förmåga att bli så när det gäller böcker. Åkte sedan in till stan och Bokia för att köpa resterande av böckerna på listan. Ha Ha, trodde jag ja. Inte en enda bok fick jag med mig därifrån. De var slut. Då kan man undra hur många ex de har haft från början när de är slut på eftermiddagen första readagen, JÖSSES vad dåligt!!!!!!!! Då återstod bara en sak, att beställa på nätet. MEN det är ju inte samma sak. Man vill ju gå runt och känna på böckerna bläddra lite och lukta lite och insupa atmosfären i största allmänhet. Det funkar ju inte om man sitter vid datorn och beställer precis. NÄÄE FY VAD DÅLIGT!!!!!!
PÅ tal om dator förresten, nu har min bärbara vän kraschat igen, helt otroligt, den höll i en vecka, sicket skit. Så nu får man börja bråka igen. Jag hatar sån't här. Vilken superdag det har varit idag :( Vi får hoppas det blir en bra dag imorgon. Då blir det iallafall kroppkakor hos mamma :) MUMS

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar