onsdag 11 maj 2016

Familjedagar

Nu har "stockholms-sonen" varit hemma en vecka. Därför så tyst här på bloggen. Vi har bara umgåtts och haft det mysigt. Spelat spel och suttit i solen.

Det här spelet spelade vi tillsammans med andra sonen och hans dotter, det är ganska kul.

Vi var också och tog en runda minigolf ute på Dragsö.


Det är en bana som speglar ett Karlskrona i miniformat. Riktigt roligt att spela där och alltid mycket folk.

Jag har även opererat mitt vänstra öga i måndags. Jag hade grå starr. Har det även i höger öga men inte så mycket där, så vi får se om det behövs opereras där eller om jag klarar mig med det här vänstra. Just nu så ser jag lite suddigt men det ska ge med sig efter några dagar. Det knixiga är att det ska droppas tre gånger om dagen i tre veckor........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar