tisdag 19 januari 2016

Utanför mitt fönster


Idag utanför mitt fönster är det full snöstorm, så det är bäst att hålla sig inne i värmen. Idag skulle jag egentligen åkt till lasarettet och röntgat lungorna men jag ger mig inte ut i detta vädret. Som jag har berättat förut så har jag en envis hosta sedan mitten av november och den sitter i ännu. Nu har jag fått drop-in tid för lungröntgen så jag kan välja vilken dag och tid som passar mig bäst. Tur med tanke på vädret.

Läsningen är för mig katastrof just nu, jag orkar inte hålla ögonen öppna. Det är verkligen urjobbigt Jag vill ju så himla gärna läsa mina böcker men efter några rader åker ögonen ihop. Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Vaknar framåt förmiddagen, äter frukost, sätter mig i soffan en stund och rätt som det är så sitter jag där och sover :( Blir tokig snart.

Men jag har lyckats läsa ut en bok, som jag började på i december (helt sanslöst), så den skriver jag om snart här på bloggen.

Hoppas ni står ut med mig ett tag till.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar