söndag 26 april 2015

Det roligaste man vet......

Bild lånad på nätet
Det är inte roligt att leva med smärta. Jag har levt med det i ca 20 år och inte blir det bättre heller, snarare tvärtom. Sista månaderna har det mest suttit i höger arm, vilket gör mig mycket begränsad eftersom jag är högerhänt. De senaste veckorna har jag fått prova en för mig ny sorts smärtlindring i form av ett plåster som utsöndrar en viss mängd smärtlindring dygnet runt. Detta har inte haft så där bra effekt. Det har gett mig biverkningar med andra symptomer såsom illamående, ihållande skärande huvudvärk och en otrolig trötthet/sömnighet. Trots det kan jag inte sova om nätterna, märkligt! Ska ha kontakt med min läkare under veckan som kommer så vi får resonera om detta. För när man inte orkar och har lust med det roligaste man vet, nämligen läsa och blogga, då har det gått för långt. Hoppas ni har överseende med mig och finns kvar därute när jag blir piggare. Ska snart försöka få ihop en liten recension om en bok jag har läst ut. Så snälla håll ut......

Bild lånad på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar