onsdag 11 maj 2011

Nisch?!

Läser runt på olika bokbloggar och ser att det diskuteras om ifall man ska nischa sin blogg eller inte........Nu påstår inte jag att min blogg är en bokblogg den är väl mer en salig blandning av allt möjligt. Dessutom så skriver jag ju inga tydliga recensioner av böckerna som jag läser. (ännu) Jag nämner dem bara eller föreslår olika böcker som jag tycker är bra. Jag tycker nämligen själv inte om recensioner av böcker som en del skriver där hela handlingen avslöjas och ev. mördare och andra "gobitar". Då är det ju ingen idé att köpa och läsa boken själv. Har man redan en sådan bok och råkar läsa en så avslöjande recension blir man ju bara arg............Men var och en gör väl som den vill med sin blogg får jag hoppas och så är det upp till den som vill att läsa eller inte.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar