måndag 27 december 2010

Ombyte

Har haft en lugn härlig jul. Firat med båda sönerna och lilla Tindra. Lilla Tindra var väldigt rädd för tomten men hon tog emot sina klappar med tindrande ögon och klappande hjärta, precis så som man vill att det ska vara :) Vi hade det väldigt mysigt, inbäddade i ett stort vitt täcke av snö som vräkte ner konstant från kvällen den 22 till julaftons morgon. Men vi hade ju handlat allting och behövde inte ge oss ut så vi kunde stanna hemma och pyssla lite med granen och det sista med maten osv. Vi har också ägnat oss åt mycket spel, det är ju alltid en trevlig sysselsättning :)
Men nu är vardagen tillbaka och jag har dragit på mig en riktig dunderförkylning. Konstigt, jag har inte träffat någon enda människa som har varit förkyld?! Hoppas jag inte har hunnit smitta någon annan nu, skulle vara trist............

1 kommentar:

  1. Hej Ylva!
    Här kommer svar på din fråga:
    Jag går in i "instrumentpanel" och sedan "design" på bloggens "baksida". Där finns något som heter "lägg till en gadget". Där väljer jag "textruta" och i den kan jag skriva vad jag vill och länka till gamla inlägg. Hoppas det fungerar för dig!

    SvaraRadera