torsdag 27 september 2018

♣️Utlottning, utlottning, utlottning!!!!!♣️


Jag har fått två ex av Elisabeth Östnäs Midsommarbrud, det är del tio i serien Släkten. Så i samarbete med Historiska Media lottar jag ut ett exemplar här.

För att delta behöver man ha en svensk postadress. Skriv en kommentar här om du vill vara med. Jag kommer även lägga ut detta på Instagram. Följ mig gärna där, ylvali56, jag har även en Fb-sida, Ylva Kort och Gott, jag blir glad om ni vill följa, men inget krav.

Tävlingen pågår till den 1/10 23.59 Lycka Till! Kram!

P:S Dela gärna!

6 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vinna Midsommarbrud. Har läst alla de andra böckerna i Släktenserien och gillar verkligen böcker om starka kvinnor i historisk miljö. @tantmaud på Instagram (vill inte lägga ut min postadress offentligt)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till! Adress tar vi efter dragning via mejl :)

      Radera
  2. Jag vill gärna läsa Midsommarbrud ��
    Heter Boktoker på Instagram

    SvaraRadera
  3. Ja den skulle jag gärna vilja läsa. Mejl eggetbok@gmail.com

    SvaraRadera