torsdag 25 augusti 2011

Bokenkät

Hittade denna enkät hos bl andra Västmanländska i Skåne och Bokbabbel

Böcker som är aktuella just nu


Den engelska: Ingen. Gillar inte att läsa böcker på engelska, varför vet jag inte. Är kanske inte tillräckligt bra på det?!

Vid sängen: Själakistan av Ann Rosman

I väskan: Jag brukar inte ha med någon bok i väskan. Kanske ska börja med det så hinner jag kanske läsa alla mina väntande böcker någon gång.......

På toaletten: Läser aldrig på toa

Läser emellanåt: Hemmets Veckotidning till söndagsfrukosten

Borde börja med: Mer bokläsning mindre bloggläsning

På is: De målade grottornas land av Jean M Auel för att jag kom av mig och har inte kommit igång igen. Får ta tag i boken igen för jag vet ju att det är en bra bok och jag hade ju verkligen längtat efter denna sista delen av serien. Såååå vad väntar jag på?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar