lördag 5 februari 2011

Rörigt

Har nu läst ut 


Svinajakten av Anna Bovaller. Den första bok jag läst av henne, och om jag fattat det hela rätt så är det den första hon skrev...........Svärmaren är den andra och hon har precis lämnat in manus för en tredje, Väntan......Men jag måste säga att Svinajakten var nog den mest röriga bok jag någonsin har läst. Författaren hoppar väldigt mellan händelserna. Skriver ibland bara en halv sida om vad som händer någonstans med någon person. För att direkt hoppa till något annat, och så några rader om det, när man så har fattat vem det är man följer nu så hoppar hon iväg till något tredje..........ja, ni förstår kanske hur jag menar. Man hinner liksom inte med riktigt. Det blir bara rörigt. Mot slutet av boken när hon närmade sig upplösningen var det dock riktigt spännande. Får se om jag ger henne en ny chans :)

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar