fredag 1 juli 2016

På kryss


Så var det dags för den årliga sommarkryssningen med Stena Line. Vi åkte tidigt ena morgonen och kom hem ännu tidigare morgonen efter. Det var mannen och jag, yngsta sonen, en arbetskamrat till honom och hennes familj. Det var mycket trevlig att vara några stycken och inte bara mannen och jag. Men jisses vad trött jag är efter dessa två tidiga morgnar, är inte van att stiga upp vid 5-1/2 6. Inte gör det saken bättre att jag har en infektion/inflammation i kroppen som dom inte kan hitta var den sitter. Men mina prover visar att det är fel någonstans, trist.

Lite bilder







Jag kan verkligen rekommendera en resa med Stena Vision, men kanske just inte den som är tillbaka kl 07.00 på morgonen, det var alldeles för stressigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar