söndag 1 november 2015

Utvärdering Nextory

Sista boken för oktober månad blev en ljudbok via Nextory


Recension kommer i ett annat inlägg.

Vad det gäller tjänsten Nextory så har jag inget att klaga på. Allt fungerade som det skulle och det var lätt att hitta och manövrera mellan böckerna. Förutom denna har jag även lyssnat på något recex, som jag samtidigt läst och växlat däremellan, hoppas ni förstår hur jag menar. På så sätt har jag hunnit med fler böcker än jag brukar denna månaden.
Däremot priset 198kr för en månad unlimited tycker jag är onödigt dyrt. Både Storytel och Adlibris tjänst är billigare 169kr

Jag som tidigare har haft svårt att lyssna på böcker upptäckte nu att det var väldigt smidigt att lyssna på dagen medan man gör lite annat, stryker, tvättar, småplockar och även målar. Perfekt. Så jag kommer att fortsätta lyssna men då på någon av de billigare tjänsterna. Men tack Nextory för att jag fick prova på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar