torsdag 4 juni 2015

Ett litet tips till alla "torrbollar"

Jag är så vansinnigt torr i huden på hela kroppen. Jag har provat en hel massa olika krämer/lotion men inget är så där jättebra. Det blir mest som ett fett lager på huden som man får på kläder mm.

Något som jag däremot tycker är bra är Body Shops Body Butter. Mina favoriter är dessa,

Shea
Mango
Jag är lite känslig för starka dofter, men dessa funkar ganska hyfsat. Nu till det bästa; Av min dotter fick jag en present till Mors dag, det här,


I flaskan är det en Body oil, (jordgubbsdoft, inte så stark) Kroppen fullständigt suger åt sig som en svamp och känns underbart len utan att kännas fet och kladdig. Det går inte heller åt en hel massa. I tuben är det handkräm som också är bra och doftar himmelskt.

Detta var lite tips från mig till er som kan tänkas behöva lite smörja såhär inför soliga dagar. (om vi nu får några sådana ;) )  OBS! Inlägget är INTE sponsrat. Man kan väl tipsa ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar