tisdag 3 januari 2012

Lästa böcker 2011

Dessa böcker läste jag 2011. Endast 23st om jag räknat rätt. Alldeles för dåligt! Men det har ju varit ett ganska rörigt år. Med mycket störigt runt omkring.......Så nu hoppas jag på ett bättre 2012 både vad det gäller det ena och det andra :) Jag kommer att börja min nya läslista med de böcker jag inte hann att avsluta 2011........Det kommer att finnas en länk i högersidan.


  • Absorbera, nätbok av Sandra Gustafsson
  • Bengångarna - e-bok av Johan Theorin
  • Boktjuven av Markus Zusak
  • Cesar och hans valpar av Cesar Millan och Melissa Jo Peltier
  • De målade grottornas land av Jean M. Auel
  • Det fjärde offret av Mari Jungstedt
  • Du gamla du fria av Liza Marklund
  • Endera dan av Birgitta Stribe
  • Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
  • Eskil Riddaren av syrenbersån av Gunilla Linn Persson
  • Flickan med snö i håret av Ninni Schulman
  • Kaffe med Musik av Karin Brunk Holmqvist
  • Min pudel av Connie Jakobsen
  • Mord under julgranen 2010 av flera författare
  • Plock, plock e-novell av Caroline L Jensen
  • Sankta Psyko av Johan Theorin
  • Señor Peregrino av Cecilia Samartin
  • Själakistan av Ann Rosman
  • Stenhimlen av Karin Brunk Holmqvist
  • Svinajakten av Anna Bovaller
  • Tempelbranden av Catharina Ingelman-Sundberg
  • Tusenskönor av Kristina Ohlsson
  • Änglamakerskan av Camilla Läckberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar