onsdag 11 januari 2012

Födelsedag

Igår var det min födelsedag..........Grattis till mig :) Dagen började med ett dundrande migränanfall, typiskt! Och när det väl gick över så satte magkatarren in med full kraft. Tack så mycket!!!! Kan man inte ens få fira födelsedag utan krämpor.........Nej, tydligen inte :( Men uppvaktning saknades verkligen inte och jag gjorde mitt bästa för att vara glad och trevlig trots smärtor, jag hoppas det gick hem ;) Här kommer lite bilder på det fina som förärades mig :)











Man skulle ju kunna tro att jag fyllde 25 :D så många fina saker och så fina blommor och så kort och sms under dagen med. Visst är det kul att fylla år, iallafall 25 ;))


Kunde inte låta bli att ta med detta lilla söta som jag fick i julas. Så himla gullig :)

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Synd att du inte mådde bra. Men uppvaktad blev du ju sannerligen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Ja otur med krassligheten men fin uppvaktning :) Till dig vill jag säga varmt välkommen hem, kul att "se" dig igen :D

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera