tisdag 13 december 2011

Men oj då

Så var det det här med Bonniers bokklubb........... Den skulle man ju sagt upp när man hade köpt de böcker man förband sig att köpa när man gick med. Vilket var två stycken.....Hmmmm......
Plötsligt hade jag beställt denna månadens bokpaket som var två böcker

 Karin Wahlbergs Glasklart, eftersom jag samlar på hennes böcker så skulle jag ju ändå köpa den förr eller senare, var min ursäkt........

 Lars Keplers Eldvittnet, eftersom jag har de andra två..........


Vibeke Olssons Bricken på Svartvik, eftersom jag läst Sågverksungen på Bokia Låna&Läs och detta är en fortsättning. Jag gillade den första............Och man fick köpa den till superpremiepris 29:- när man köpte månadspaketet ;)

Jaha.........och på vilken sida beställer man mera tid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar