fredag 10 april 2009

Städa, städa, varje freda'...............

Vackra tulpaner och blåbärsris. Vasen heter Smycka och kommer
från Cult Design



Vilken härlig solig och varm dag. Bonusdottern Marie och hennes yngsta dotter var här på besök en stund. Alltid lika roligt när barnen kikar in :) Jag och min man (mest min man) har städat i trädgården idag. Väldigt vad skräpigt det blir under en höst och vinter, fy! Därefter tog vi en runda med trasan inomhus också (mest jag), var kommer allt damm ifrån? Det spelar ingen roll hur ofta man torkar, ändå är det alltid dammigt någonstans, mycket märkligt! Fy igen! Kanske är det kraven som är för höga?? Ja, ja, hur som helst vi avslutade dagen med en god liten påskbuffé bara för oss två. Resten av helgen ska min stackars ♥man♥ jobba så då gäller det att roa sig själv. Håll tummarna för vackert väder så att man kan sitta ute och läsa i solen :)


Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar