lördag 28 maj 2022

Hej till er som fortfarande orkar titta in här ibland :)

 Jag har inte varit inne på min blogg på väääldigt länge. Ibland händer det för mycket saker i livet som gör att man bara orkar ta tag i det som sker just där och då. Det mest akuta för stunden, och knappt det.

Jag har bland annat gjort en stor operation. Jag har "lagat" ett  aortabråck (aneurysm) som var stort. Förberedelserna inför detta var många och tog lång tid och har varit påfrestande bara det. Operationen och eftervården, och återhämtningen var och är fortfarande väldigt jobbig. Detta trots att det har gått två och en halv månad sedan operationen gjordes i Malmö.

Jag läser så mycket jag orkar, så har inte slutat med det. Men har inte känt någon inspiration att skriva om böckerna här. Hoppas jag får tillbaka den lusten igen eftersom jag faktiskt tycker det är kul. Just nu läser jag.....


Älskar huvudkaraktären August Strindberg :)

Kanske jag finner inspiration att skriva om den sedan, och även dela på Instagram. 

Kram och förhoppningsvis på återhörande

Ylva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar