måndag 6 augusti 2012

Tomhet

Vissa böcker lämnar en slags tomhet efter sig. Det är som om luften går ur en på något vis. En sådan bok har jag precis läst. Jag kan tyvärr inte skriva om den ännu eftersom recensionsdatumet inte är förrän den 22/8. Men nu sitter jag här med detta hål inombords. Då menar jag bokhålet som måste fyllas.......Jag försökte att läsa boken jag har på min platta, men det funkade inte. Så nu måste jag gå och rota runt i mina bokhyllor och se om jag kan hitta något som kan funka att läsa........För läsa, det måste man ju bara....


2 kommentarer:

  1. Nu blir jag ju väldigt nyfiken! ;)

    Hur kommer det sig att du har sådan tur att du får många rec.ex?

    SvaraRadera
  2. Jag har helt enkelt skrivit och frågat.......och fick napp från ett par förlag :)

    SvaraRadera