tisdag 4 augusti 2009

Oj. oj, oj

......vad tiden går. Det var längesedan jag skrev något här, fy så slarvigt. Jag har bara skickat nån bild från mobilen. Ja, vi var ju iallafall iväg en sväng till värmland och jag träffade inte på en enda liten räv, lo eller varg inte ens en älg. Jag är ju inte så särskilt förtjust i att springa på vilda djur bara sådär ensam i skogen, men lite besviken är jag nog ändå att jag inte fick se räven som brukar hålla till runt huset där uppe......Men trevligt hade vi, som alltid, och det är ju huvudsaken! Jag fick även detta fina av Sylvia, hon är för snäll hon........


........vad är detta för något kanske ni undrar? Jo, det heter "La Poterie" och kommer från Provence i Frankrike. Här i södra Sverige har jag inte stött på det någonstans men i de övre delarna av landet är det väldigt populärt. Så jag blir så glad när jag får dessa fina saker av min kära svägerska :) ♥ Denna gången blev det tekoppar, sockerskål, kanna och en form som man kan baka sockerkaka i.

Så har lilla Tindra varit på besök här på landet och badat i sin lilla pool. Sååå gulligt...




Nu är det dags för middag......får skärpa mig och inte låta det gå så lång tid till nästa gång....
Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar