onsdag 22 juli 2009

Semester



Nu är det dags för en liten semestertripp till härliga värmland. Vi åker till kära Tage och Sylvia (mannens bror och hans fru) och deras underbara stuga i Bjurtjärn vid sjön Ullvettern i mörkaste värmlandskogen. Där är det lugnt, tyst och otroligt vackert. Dessutom får vi njuta av ett härligt sällskap, vi har så roligt tillsammans. Det enda som oroar mig lite är när det är dags att besöka dasset på natten, det är mörkt och massa läten som man inte är van vid, och tänk om man stöter på ett lodjur eller en räv eller ännu värre en varg eller så. Usch hemska tanke, brrrr!!!! Vi får hålla tummarna att de är räddare för mig än vad jag är för dem, så vi slipper mötas där i nattmörkret :). Jag får väl ta med mig Gibson ut i värsta fall ;). Jag skickar väl en och annan bild via mobilen under resans gång. (Inte från toabesöken) Vi hörs :)


Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar