tisdag 28 juli 2015

Nytt i hyllan

Jag har under de senaste dagarna fått några nytillskott i hyllan


Döden ingen talar om av Ulrika Jannert Kallenberg. Denna fick jag av författaren själv och Hoi förlag  efter kontakt på Fb. Ska bli intressant att läsa. Tack!


Minnesskymning av Mattias Kuldkepp en deckare/spänningsroman som jag tycker verkar väldigt lovande. Den här fick jag direkt av författaren. Tack!


Den åttonde dödssynden av Rebecka Edgren Aldén. Den här tycker jag verkar vara väldigt spännande och ser fram mot att läsa. Fick den från förlaget Norstedts förlag. Det är en pdf-version och det är lite svårare att läsa då man inte kan ändra textstorlek på min platta i den versionen. Så jag hoppas mina ögon orkar med. Tack!

När det gäller recensionsexemplar tycker jag att det är bra med en inbunden bok. Helt ok med en e-bok i epub-version. En pdf-version är inte något alternativ egentligen då det är hemskt jobbigt att läsa. Jag sitter aldrig vid datorn och läser och plattan kan inte ställa om textstorleken, så nej ingen bra variant alls. Så nu fick jag det sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar